Super Bowl on maailma edukaim spordiürituse bränd

Mariel Gregor
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Super Bowl.
Super Bowl. Foto: SCANPIX

Mainekas majandusajakiri Forbes järjestas maailma edukaimad spordiürituste brändid.

Forbesi andmetel on edukaim bränd ameerika jalgpalli suursündmus Super Bowl, mille väärtus on 470 miljonit dollarit, vahendab ERR Sport. Järgnevad suveolümpiamängud (348 miljonit) ja jalgpalli MM (147 miljonit).

Neljandal kohal on pesapalli World Series (130 miljonit) ja viies USA üliõpilaskorvpalli finaalturniir (127 miljonit). Jalgpalli UEFA Meistrite liiga on edetabelis 113 miljoniga kaheksandal kohal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles