Aava kaasas fännid toetajate ringi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Urmo Aava.
Urmo Aava. Foto: Karmen Vesselov.

Autoralli MMil Citroënil kihutavad Urmo Aava ja Kuldar Sikk kasutavad eelarve täitmiseks omapärast nippi – rallisõpradele käivitati SMS-mäng, mille parimad leiavad oma nime eestlaste ralliauto uksel.

Juba Türgi MM-ralli alanud mäng tekitas fännides suurt huvi ning möödunud nädalavahetusel toimunud kihutamisel ilutsesid ajakirjanduses reklaamitud numbrile kolme enim sõnumeid saatnud inimese nimi auto uksel.


«Süsteemi sissetöötamine võtab veel aega, kuid loodan, et fännide panus muutub tulevikus üha suuremaks,» sõnas Aava. «Esimeses voorus osales üle 300 inimese, neist paljud saatsid mitu sõnumit.»
Aava arvates peaks kasu olema mõlemapoolne – auto uksele pääsevad inimesed tunnetavad, et on asjas sees, tiim aga parandab oma rahalist olukorda.


«Idee peaks olema suhteliselt uudne. Tean, et itaallane Gigi Galli üritab midagi sarnast, ent tema tegutseb pisut teistel alustel,» märkis Aava. «Üritame väärtustada ka neid, kes ei saa või ei taha palju sõnumeid saata. Kõigi osalejate vahel loositakse neli kaheinimese reisi Kataloonia MM-rallile. Esimene võitja on juba selgunud.» (PM)

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles