Lõuna-Koreas valitseb Yu-Na Kimi maania

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kim Yu-Na
Kim Yu-Na Foto: SCANPIX

Lõuna-Korea rahvas on oma lemmiksportlase, iluuisutaja Yu-Na Kim olümpiadebüüdist täielikus vaimustuses.

Juba enne olümpiat haaras riiki Yu-Na Kimi maania, kui 19-aastane neiu muutus populaarseimaks reklaamnäoks.

Lõuna-Korea kutsub oma lemmiklast nimega «Kuninganna Yuna» ja valitsus on tema auks kirjamargi trükkinud. Neiu pilte kohtab igal pool.

Tehnoloogiahiid Samsung nimetas ühe telefonimudeli iluuisutaja järgi ning lisaks saab Lõuna-Koreas nautida ka Yu-Na Kim mahlakokteile ja smuutisid.

Sportlane reklaamib näiteks ka õhukonditsioneere.

Esialgsete arvestuste kohaselt teenis Yu-Na reklaamitehingutelt eelmise aastaga kuni üheksa miljonit USA dollarit ehk umbes 90 miljonit Eesti krooni.

Kuid Korealased ei jumalda Yu-Na’d mitte ainult tema iluuisutamisoskuste pärast, kinnitab Souli Yonsei Ülikooli professor Young Won.

«Ta oskab avalikkuses käituda nagu õige staar. Kapitalistlikus ühiskonnas teab ta, kuidas tõsta oma turundusvõimu ja mitte ainult kujundada oma imagot, vaid kohanduda ka erinevates olukordades. Koreas näevad pea kõik teda iidolina,» sõnas Young.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles