Ehmatuse üle elanud Pärn tõusis oma klassis teiseks

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sander Pärn ja James Morgan Portugali rallil.
Sander Pärn ja James Morgan Portugali rallil. Foto: Timo Anis

Portugali rallil pidi Sander Pärn üle elama ehmatuse, kui käis laupäevasel eelviimasel katsel korra auto küljega vastu puud, ent suutis erinevalt mitmest konkurendist rajale jääda ning tõusis päeva lõpuks oma klassis teiseks.

Portugali MM-ralli teine päev oli Drive DMACK Fiesta Trophy sarjas taas ülipõnev ja näitas, et kõik võib muutuda hetkega. Sander Pärn ja James Morgan liikusid tõusvas tempos ja päeva teises pooles oli neil väga tuline heitlus lähima konkurendi Tom Cave’iga. Selles jäid nad peale ja lõpetasid päeva Drive DMACK Fiesta Trophy sarja teisel kohal.

Päeva esimesel katsel möödus Cave Pärnast ja tõusis oma arvestuse neljandaks, lükates Pärna viiendaks. Kuid britt ei saanud ennast kindlalt tunda, kui Pärn eelviimase katsega vahet korralikult vähendas, see oli siis vaid 2,8 sekundit. Samal katsel katkestasid klassi kahel esimesel kohal olnud Hispaania sõitjad Jose Suarez ja Yeray Lemes, mis tähendas, et liider oli Quentin Gilbert, teine Cave ja kolmas Pärn. Viimasel katsel üritas pinge alla sattunud Cave liiga palju ja keeras auto katusele. Ta lükati küll kiirelt ratastele, kuid kaotus oli käes ja Pärn tõusis peale päeva viimast katset Drive DMACK Fiesta Trophy sarja teisele kohale. Kaotust Gilbertile 3.29,2 ja edu Cave’i ees 22,4 sekundit.

«Täna liikus meie tempo tõusvas joones ja eriti pingeliseks läksid asjad teisel ringil, kui meil oli põnev heitlus Tom Cave’iga. Meie kiirus on siin Portugalis suhteliselt sama ja pingutasime mõlemad kõvasti. Meie käisime eelviimasel katsel korra küljega vastu puud, Cave keeras aga auto viimasel katsel katusele. Oleme rahul, et tõusime teisele kohale, osaliselt tänu kahe konkurendi katkestamisele. Kuid selle pärast me siin sellise tempo ka oleme valinud, et püsiks tee peal. Homme lahing Cave’iga jätkub, ta tahab kindlasti teist kohta tagasi saada, meie aga ei soovi sellest kindlasti loobuda. Kuigi päev on lühike, ei ole see lihtne,» võttis Pärn teise päeva Portugali MM-rallil kokku.

Ralli viimasel päeval sõidetakse kokku kolm kiiruskatset kogupikkusega 43,87 kilomeetrit. Esimene auto stardib esimesele katsele kell 10.50 Eesti aja järgi. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles