Tiimijuhi vihje: Rosberg ja Hamilton varjavad teineteise eest infot

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mercedese sõitjad Lewis Hamilton (vasakul) ja Nico Rosberg.
Mercedese sõitjad Lewis Hamilton (vasakul) ja Nico Rosberg. Foto: SCANPIX

Mercedese vormel-1 võistkonna tegevjuht Toto Wolff kardab, et tiimi sõitjate Lewis Hamiltoni ja Nico Rosbergi omavaheline rivaalitsemine avab ukse konkurentidele.

Nädalavahetusel peetud Austria etapil ei startinud Mercedesed sel hooajal esmakordselt esireast, kui kaks paremat stardikohta hõivasid hoopis Williamsi sõitjad Felipe Massa ja Valtteri Bottas. Rosberg suutis küll lõpuks sõidu võita ja Hamilton oli teine, kuid Wolff avaldas kartust, et Mercedese tiimi sees ei pruugi asjad olla piisavalt «läbipaistvad».

«Meie peamine eesmärk on lasta oma sõitjatele teineteisega konkureerida. Me ei taha tulemusi mõjutada. Aga pärast kolmandat vabatreeningut ei olnud õhustik tiimis enam selline nagu varasematel etappidel. Kõik muutub väga võitluslikuks, läbipaistvus kannatab ja peame kindlad olema, et see võistkonnale halvasti ei mõjuks,» vahendab Autosport Wolffi arvamust.

«Kogu võistkond peab ühiselt tööd tegema – mõlemad sõitjad ja insenerid,» andis Wolff mõista, et Hamilton ja Rosberg kipuvad teineteise eest varjama üksikasju, mis teeksid auto maksimaalselt kiireks. «Küsimus ei ole järgmise paari etapi võitmises, vaid loodame järgmised paar aastat võidukad olla. Seega peame igast etapist midagi õppima ja seda saame teha vaid siis, kui suhtleme avatult,» sõnas ta. «Ei ole hea, kui paneme auto kõik võimed mängu alles kõige viimasel kvalifikatsiooniringil, sest peame mõistma, kuidas saaksime autot veelgi edasi arendada.»

Samas jäi Wolff diplomaatiliseks ega tahtnud emba-kumba sõitjat otsesõnu milleski süüdistada. «Ma ei taha öelda, et midagi sellist Austrias tingimata juhtus, aga me ei sooviks näha mingit varjamist ja ringide pooleli jätmist, kui meil on tarvis auto kohta üht-teist õppida. Meie asi on kindlustada võistkondlik MM-tiitel ja see, et üks meie sõitjatest võidaks individuaalse tiitli. Nii et võib-olla peame esiteks tagama võistkondliku võidu ja alles siis saame oma sõitjad täielikult kammitsatest vabaks päästa,» arutles Wolff.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles