Eestlaste kolm valusat katkestamist

Peep Pahv
, sporditoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ausid uurivad, kas juba kasutatud rehvidega saab veel sõita.
Ausid uurivad, kas juba kasutatud rehvidega saab veel sõita. Foto: Timo Anis

Rally Estonia avapäev tõi Eesti rallimeeste koorekihti kuuluvatele sõitjatele kolm valusat katkestamist.

Kaspar Koitla maandus juba esimesel kiiruskatsel trampliinil nii õnnetult, et lõhkus oma Mitsubishi radiaatori ja võistlus sai selleks korraks läbi.

Neljapäeval sõidetud kvalifikatsioonikatse võitnud ja eile esimesel kiiruskatsel Ott Tänku järel teise aja saanud Martin Kangur sõitis teisel kiiruskatsel rajalt välja ja rullus autoga nii mitu tiiru üle katuse, et masin peatus õnnetuspaigast sadakonna meetri kaugusel.

«Õnneks olid tee ääres noored kuused,» tõdes Kangur paar tundi pärast juhtunut. «Lõikasin kurvi liiga seest ning sealt viskas auto teisele poole teed üle katuse rulluma.» Kanguri auto muutus õnnetuse käigus vormituks rauakänkraks.

«Kõik arvavad, et läksin sõitma üle piiri, kuid tegelikult polnud see nii – kõik oli kontrolli all, lihtsalt lõikasin kurvi liiga seest,» arutles Kangur. «Samas leian, et S-2000 autoga R5-masinate vastu sellist aega näidata polnud ka sugugi paha.»

Kolmanda kiiruskatse viimased trampliinid said saatuslikuks just hea hoo leidnud Egon Kaurile, kelle autol purunes pooltelg. Täna jätkab ta sõitmist Eesti meistrivõistluste punktide eest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles