Loe: vormel-1 hooaja kõige huvitavamad tsitaadid

Kadi Parts
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vormel-1 sarja sõitjate grupipilt.
Vormel-1 sarja sõitjate grupipilt. Foto: SCANPIX

Vormel-1 sarja meeskonnad valmistuvad juba uueks hooajaks, aga mõned nädalad tagasi lõppenud 2014. aasta hooaeg pakkus mitmeid seiku ning tsitaate, mida tasub meenutada - veebileht gpupdate.net ongi kokku pannud parima valiku sõnavõtte, mis viimast hooaega meenutama jäävad.

«Ma olen võidusõitja!» proovis oma sõiduvormi ja -kiivrit kandnud Mercedese sõitja Lewis Hamilton turvatöötajatele selgitada, et tal on luba minna meeskonna boksi.

«Me peame selle tõusma saama. Soovin, et ka mul veel tõuseks, aga las see jääda,» tegi enda üle nalja F1 sarja boss Bernie Ecclestone, kui rääkis V6 mootorite liiga vaiksest mürast.

«See on s**t,» avaldas omakorda V6 mootorite hääle kohta arvamust Red Bullis kihutanud Sebastian Vettel.

«Oma viimasel ringil ei näinud ma (Nico) Hülkenbergi tagant mitte midagi. Ma ei näinud, kust rada läks, ei teadnud, kus kurvid on või millal pidurdada,» rääkis Hamilton Malaisia GP rasketest oludest.

«Olen ikka veel natuke šokis. See on naeruväärne!» kirjeldas Kanadas oma esimese etapivõidu järel tundeid Red Bulli sõitja Daniel Ricciardo.

«Me ei ole sõbrad. Oleme kolleegid,» tegi Hamilton enda ja tiimikaaslase Nico Rosbergi vahelised suhted selgeks.

«Ärge kunagi uskuge seda, mida ajalehed kirjutavad. Või okei, ärge kunagi uskuge seda, mida pressiesindajad kirjutavad,» kritiseeris Rosberg üht ajalehes avaldatud tsitaati, mis pärast selgus olevat Mercedese enda pressiteatest võetud.

«See oli vastuvõetamatu risk. See oli täiesti vastuvõetamatu sõit meie poolt. Teisel ringil sõidavad kaks meie meest omavahel kokku... uskumatu. On vaid üks reegel ja see on, et sa ei sõida üksteisele otsa,» oli Belgia etapi järel maruvihane Mercedese juht Toto Wolff, sest Rosberg sõitis kohe etapi alguses Hamiltonile otsa ja britt pidi sõidu katkestama.

«Kui ma oleksin viimase kahe nädala jooksul lugenud kõiki ajakirjanduses avaldatud arvamusi, siis oleksin selle üleelamiseks vajanud tugevaid narkootikume,» tunnistas Wolff hiljem, et vältis Belgia etapi järel meediakajastuste lugemist.

«Noh, ilmselgelt me minu puhul ei räägi tavaliselt raadios üleliia palju,» nentis Ferrari sõitja Kimi Räikkönen, et teda ei häiri meeskondadele kehtestatud raadioside piirang.

«Jules on erakordne vormel-1 sõitja, aga lisaks on ta ka erakordne inimene,» avaldas Jaapani etapil raskelt vigastada saanud Jules Bianchile tunnustust Marussia meeskonna liige Graeme Lowdon.

«On parem, kui nad ära lähevad. Ma ei taha, et keegi kerjusena ringi käiks ja raha nuruks,» tunnistas Ecclestone tiimide kohta, kellel oli lõppeval hooajal finantsilisi probleeme.

«Ferrari keskendub sellele, et suuremat kooki teha, mitte sellele, kuidas olemasoleva koogi lõikamist muuta,» selgitas Ferrari taktikat Marco Mattiacci.

«Hamilton, ma olen pikka aega sinu peale kade olnud ja seda mitte ainult su sõiduoskuste pärast, vaid ka su pikaajalise tüdruksõbra pärast. Kus Nicole on?» viskas Brasiilia etapi autasustamisel nalja poodiumi juures intervjuusid teinud Nelson Pique, kes otsis taga Hamiltoni kaaslannat Nicole Scherzingeri.

«Kui sa oled 84-aastane, siis on 70-aastane veel päris noor,» vastas Red Bulli tiimijuht Christian Horner sarja bossi Bernie Ecclestone ideele, et F1 vajab nooremaid fänne.

«Vabandust, kas saaksite küsimust korrata?» viskas Vettel pressikonverentsil nalja, kui ajakirjanik esitas talle 65 sekundit kestnud küsimuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles