Monte Carlo Ralli eel räägitakse tagatubades palju sellest, kas võidusõitjad võivad hakata mõne ralli viimasel päeval taktikamänge mängima, andes ära paar-kolm kohta, et MMi üldarvestuses langeda, kuid vastutasuks järgmisel kruusarallil parem stardikoht saada.
Ralli MM: kas taas on aeg taktikamängudeks?
Uue reegli kohaselt starditakse kahel esimesel päeval vastavalt MM-punktidele – parimad ees teed puhastamas. Tagumistel on seega oluline eelis.
Volkswageni soomlasest sõitja Jari-Matti Latvala ei üllatuks, kui mingil hetkel otsustab mõni võidusõitja viimastel katsetel hoo pisut maha võtta ja loobuda paarist MM-punktist, et sellega järgmisel rallil teiste ees edu saada: «Arvan, et nii võibki juhtuda. Alguses ollakse ehk ettevaatlikud, aga kui keegi võtab nõuks kombineerima hakata, tulevad teisedki kaasa.»
Latvala mõistab, miks kehtestati uus stardijärjekorra reegel, mis parimate kiirust kärbib: «Volkswagen ja eks minagi tahaks kõigil etappidel triumfeerida, aga rallile ei tuleks see kasuks, publiku huvi väheneks. Sarja korraldajad tahavad, et erinevaid võitjaid oleks palju. Minu arvates pole uus reegel sugugi halb, kui üldpilti silmas pidada.»