Ferrari ja Räikkönen pääsesid Austraalias karistusest

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kimi Räikkönen.
Kimi Räikkönen. Foto: SCANPIX

Ferrari võistkond ja Kimi Räikkönen võinuksid vormel-1 sarja reeglite järgi täna Austraalias peetud avaetapil karistada saada, kuid Rahvusvaheline Autoliit FIA halastas tiimile.

Räikkönen pidi teisest boksipeatusest väljununa paari kurvi järel katkestama, sest tema auto tagumine vasak ratas ei olnud korralikult kinni. Ferrari mehaanikud ei suutnud ratast kinnitada, kuna rattamutter sai esimeses boksipeatuses viga. Kui tavaliselt kaasneb niisuguse auto rajale lubamisega automaatselt karistus, siis seekord leidis FIA, et Ferrarit ei ole vaja trahvida.

Üks mehaanik jõudis märgata, et boksist lahkuva auto ratas ei ole korralikult kinni, kuid Räikkönen oli hetk varem juba tagasi rajale lubatud. Kohtunikud otsustasid pärast uurimist, et Ferrari tiim käskis autol peatuda niipea, kui sai selgeks, et ratas ei ole korralikult kinni. Boksist lahkumise hetkel telemeetria seda ei näidanud. Samuti teatas Räikkönen ise kiirelt, et autoga on probleem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles