Vetteli rehvisaaga jätkub: Ferrari end süüdi ei tunnista

Kadi Parts
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maurizio Arrivabene.
Maurizio Arrivabene. Foto: SCANPIX

Vormel-1 sarjas lahvatas eile tüli Ferrari sõitja Sebastian Vetteli ja rehvitootja Pirelli vahel. Kuulsa autotootja meeskond tegi juhtunu kohta omapoolse avalduse, kus süü veeretati puhtalt Pirelli kaela.

Vettelil tekkis ootamatu probleem eilse Belgia GP lõpus, kui kaks ringi enne finišilippu lõhkes tema auto rehv. Kolmandal kohal sõitnud Vettel oli intsidendi hetkeks sõitnud boksis vahetatud rehvidega 27 ringi, sest Ferrari taktika nägi ette, et sakslane teebki vaid ühe boksipeatuse. Kui Vettel ise asus pärast etappi süüdistama Pirellit, siis rehvitootja vastas, et nende poolt juba 2013. aastal esitatud nõuete järgi ei oleks Vettel tohtinud rehvidega sõita rohkem kui 22 ringi.

Seega vihjas Pirelli avaldus, et Ferrari ühe boksipeatuse taktika oli vale valik, kuid meeskond ise näeb asja teistmoodi. «See oli meie plaan A - peamine plaan enne võistlust,» selgitas Ferrari boss Maurizio Arrivabene. «See strateegia - teha vaid üks boksipeatus - oli täielikult õige. Tahan kohe selle selgeks teha, et kui me paneme strateegia paika, siis me teeme seda konkreetsete andmete põhjal,» lisas Arrivabene, kelle sõnul oleks olnud Pirelli kohus neid informeerida võimalikest puudustest sellise valiku korral, kuid kuulus rehvitootja ei teinud seda.

«Kõikidel tiimidel on Pirelli insener ja arvake, mis on tema ülesanne? Ta ei ole siin selleks, et nätsu närida, vaid selleks, et kontrollida rehve, jälgida kõiki sõite ja anda vastavad andmed tiimile. Me ei saanud mitte mingisugust hoiatust, võin teile selle tõestuseks pabereid näidata,» teatas Arrivabene kindlalt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles