USA mainekas spordikanal tituleeris vormelisõitja Kimi Räikköneni otsesõnu meheks, kes «joob pärast võidusõitu ühe viina või kaks.»
USA spordikanal teab: Räikkönen on mees, kes võtab viina või kaks
ESPN peab soomlast seetõttu sobivaks reklaamnäoks Tallinki loodud uuele long drink’ile, mis kannab Räikköneni hüüdnime «Iceman» ehk «Jäämees». Uudis sellise joogi turuletoomisest levis siinses ajakirjanduses juba nädala eest, nüüd aga on vastav info jõudnud ka USAsse. Reklaamlause kohaselt on jook parim, kui seda «serveeritakse sama külmalt nagu Jäämeest». Räikkönen teenis hüüdnime McLarenis sõites, eristudes konkurentidest igas olukorras säilitatava ülima rahu poolest.
Served as cool as the Iceman himself #IcemanLongDrink pic.twitter.com/YMTtp6ppZ3
— Iceman Long Drink (@icemanlongdrink) September 1, 2015
Cool? Yes we are official and cool! Ask your local retailers for the drinks! #icemanlongdrink #iceman #kimiraikkonen pic.twitter.com/I3FOdQswdh
— Iceman Long Drink (@icemanlongdrink) September 2, 2015
Best served damn cold #IcemanLongDrink #iceman pic.twitter.com/yt40BEFrWC
— Iceman Long Drink (@icemanlongdrink) September 2, 2015
Holla people! Anyone tasted the drink yet? Ask your local retailers for the coolest Longdrink on the planet! #icemanlongdrink
— Iceman Long Drink (@icemanlongdrink) September 2, 2015