Mercedes selgitas Rosbergi mootori põlema lahvatamise põhjuseid

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nico Rosberg.
Nico Rosberg. Foto: SCANPIX

Täna toimunud vormel-1 sarja Itaalia GP-l kaks ringi enne sõidu lõppu kolmandalt kohalt raja äärde jäänud Nico Rosbergi Mercedesel ütles tuleleegi saatel üles jõuallikas. Mercedese sõnul oli tegu teadliku riski võtmisega, mis ebaõnnestus.

Mercedese mootorispordiosakonna juhi Toto Wolffi sõnul anti Rosbergile sõidu lõpuosas luba mootorit viimase piirini viia, et püüda tema ees sõitnud Sebastian Vettelit. «Siis otsustaski jõuallikas, et talle aitab. Tegu oli selle mootori jaoks juba kuuenda etapiga, nii et selle läbisõit oli väga suur. Ja see purunes ainsagi hoiatuseta,» lausus Wolff väljaandele Autosport.

Tegemist oli vana jõuallikaga, mille Mercedes oli sunnitud Rosbergi autosse tõstma, kuna uuema mootoriga tekkisid laupäevasel viimasel vabatreeningul probleemid. Uuem jõuallikas ütles üles jahutussüsteemi lekke tõttu, vanemal polnud aga enam nii palju võimsust ning sestap jäi Rosberg ka stardis meeskonnakaaslasest Lewis Hamiltonist maha.

MM-sarja üldarvestuses nüüd Hamiltonile juba 53 punktiga kaotav Rosberg oli toimunust mõistagi löödud. «Tegu on hiiglasliku sammuga täiesti vales suunas,» vahendab Autosport tema sõnu. «Tegu on mu selle hooaja suurima punktikaotusega, aga mõistagi jätkan tiitlijahti. Allaandmine ei ole sõna, mis mu sõnavarasse kuuluks. Võitlen edasi ja üritan kuidagi paar järgmist etappi võita,» lubas Rosberg.

«Kahjuks läks kogu nädalavahetus täielikult nässu. Seejuures olin valmis Vettelit ründama, sest pidurid olid selle jaoks piisavalt maha jahtunud ning oleksin saanud elektrimootorile võimsust lisada, aga juhtus nii,» nentis sakslane.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles