Renault 3.5 sarja siirdunud Korjus võib paralleelselt ka vormel-3 sõita

Madis Kalvet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kevin Korjus.
Kevin Korjus. Foto: renault-sport.com

Sel hooajal kõikidele konkurentidele Renault Eurocup 2.0 sarjas tagatulesid näidanud Kevin Korjus hakkab järgmisel hooajal kihutama võimsamas Renault 3.5 sarjas. 



Samas ei pruugi noor ringrajasõitja vaid sellega rahulduda ning õhus on võimalus liituda vormel-3ga.

«Kindlasti sõidab ta järgmisel hooajal Renault 3.5 sarja ning üritame sinna kõrvale võtta ka vormel-3,» rääkis Korjuse mänedžer Raivo Tamm eile pärast mitmeid läbirääkimisi. «Seni ei ole veel tiime välja valitud, seega osa põhiasju on veel lahtised. Kokkuleppeid pole selles osas veel saavutatud ning seega tuleb veel asju arutada.»

Kuigi vormel-3ga liitumine on samuti päevakorral, pole seni veel selge, millise sarja kasuks täpsemalt kaalukauss langeb. «Valida on Euroopa või Briti vormel-3,» täpsustas Tamm. «Samas näiteks Euroopa vormel-3 oli mullu natuke nadi, Briti omas oli rohkem meeskondi ja konkurents tihedam.»

Teatavasti teenis Korjus Eurocup 2.0 sarja üldvõiduga poole miljoni euro (umbes 7,8 miljonit Eesti krooni) suuruse stipendiumi sõitmaks Eurocup 3.5 sarja.

«Kindlasti on stipendiumi saamine mõjutanud otsust sõita Renault 3.5 sarjas. Ega otseselt keegi seda raha ei andnud, kuid see stipendium sisaldab osavõtumakse ja veel muid asju,» täpsustas Tamm.

«Auhinnaraha on mõttekas ära kasutada ning seetõttu valik ka Renault 3.5 kasuks langes,» lisas sportlane.

Kui 17-aastane Korjus peaks järgmisel hooajal kihutamagi kahes sarjas, võib koormus minna väga suureks.

«Võib-olla on seetõttu raske tulemust teha, kuid arvan, et paari aasta pärast tasub selline asi ennast ära,» rääkis Korjus. «Lisaks tuleb arvestada sellega, et kahte sarja sõites osa võistlusi kattub. Kui peaksin osalema Euroopa vormel-3s, siis on kolmel nädalavahetusel võistlused samal ajal.»

Samas tähendab võimsamasse masinaklassi kolimine suuremat tööd mänedžerile, kuna ka raha tuleb seetõttu tulevaks hooajaks rohkem kokku saada.

«Eelarve täpne suurus sõltub sellest, kas vormel-3 tuleb kõrvale. Kuid eks ikka peab pidevalt toetajaid otsima,» tunnistas Tamm. «Eks see lõppeb ära siis, kui Kevin peaks ükspäev jõudma vormel-1 sarja.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles