Edetabel: kõige väärtuslikumad sportlased tegelevad golfi ja korvpalliga

Kaarel Täll
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tiger Woods
Tiger Woods Foto: SCANPIX

Forbes avaldas edetabeli, mis pani sportlased ritta nende brändide väärtuse järgi. Selgub, et kõik väärtuslikuma tootemargiga sportlased mängivad golfi või korvpalli. Jalgpallureid mahtus esikümnesse vaid üks.

Edetabeli tipus on golfar Tiger Woods, kelle brändi hinnatakse 30 miljoni dollari vääriliseks. Talle järgneb samuti golfiga tegelev Phil Mickelson, kelle tootemark on väärt 28 miljonit. Kolmandat ja neljandat kohta jagavad korvpallur LeBron James ja tennisist Roger Federer 27 miljoniga. Eestlase jaoks on ilmselt üllatav viiendal kohal oleva kriketimängija Mahendra Singh Dhoni nimi, kelle bränd maksab 21 miljonit dollarit. Euroopas tohutult populaarset jalgpalli esindab esikümnes vaid Cristiano Ronaldo, kes hoiab 16 miljoniga kaheksandat kohta.

1. Toger Woods (golf) 30 miljonit dollarit

2. Phil Mickelson (golf) 28 miljonit

3. LeBron James (korvpall) 27 miljonit

3. Roger Federer (tennis) 27 miljonit

5. Mahendra Singh Dhoni (kriket) 21 miljonit

6. Usain Bolt (kergejõustik) 18 miljonit

6. Kevin Durant (korvpall) 18 miljonit

8. Cristiano Ronaldo (jalgpall) 16 miljonit

9. Rory McIlroy (golf) 12 miljonit

10. Floyd Mayweather jr (poks) 11,5 miljonit

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles