Räikkönen pidi sõitma vana mootoriga ning sai ka karistada

Madis Kalvet
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kimi Räikkönen Mehhikos kihutamas.
Kimi Räikkönen Mehhikos kihutamas. Foto: SCANPIX

Kimi Räikköneni kvalifikatsioon Mehhiko vormel-1 etapil ei õnnestunud kõige paremini, kui soomlane pidi lõpuks leppima 15. kohaga. Tänast sõitu peab ta alustama aga 18. positsioonilt, kuna tema masinal tuli vahetada käigukasti.

Räikköneni masinal tekkisid probleemid kolmandal vabatreeningul, kui tuli kahjustas tema masina mootorit ja käigukasti, kirjutab ESPN F1.

Ferrari jõudis enne kvalifikatsiooni vajalikud parandused teha, kuid masinasse läks vana jõuallikas. Kvalifikatsioonis ei saanud soomlane kõige paremini aga liikuma, kuna tema vormelil ilmnesid probleemid piduritega.

«Meil oli vabatreeningul probleeme ning pidime masina peatama. Pidime mootorit vahetama ning pidime kasutama vana mootorit. Lisaks tuli vahetada käigukast, kuna vormelis oli tulekahju,» selgitas Räikkönen. «Loomulikult ei olnud kvalifikatsioonini enam palju aega, kuid mehaanikud tegid head tööd ja said vormeli valmis. See oli selle päeva üks väheseid häid asju.»

«Kuna aega ettevalmistuseks oli vähe, siis ilmnesid probleemid piduritega. Teadsime, et saame käigukasti vahetamise eest karistuse ja seetõttu ei olnudki mõtet väga palju pingutada. Nüüd saame vähemalt valida endale sobivad rehvid,» lisas soomlane.

Räikkönen peab vastavalt karistusele stardirivis loovutama viis kohta. Samas said karistada ka Jenson Button ja Fernando Alonso ning seega langes kokkuvõttes soomlane kolme positsiooni võrra.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles