Eesti autospordikoondis – sümboolne, kuid vajalik

Peep Pahv
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti autospordikoondis.
Eesti autospordikoondis. Foto: Jaanus Ree

«Mingi imevits see pole, aga kusagilt peab ju pihta hakkama. Kui asi läheb käima, tasub sellega tegeleda, kui aga projekt sureb sünnitusel, pole asjal pointi,» hindas autospordiliidu juhatuse liige Urmo Aava Eesti autospordikoondise loomist. «Olen seda meelt, et mingi fondi loomisel ja sealt raha jagamisel pole mõtet – hakkame pihta sisust ja mittemateriaalsetest väärtustest.»

Eesti autospordikoondist esitleti reedel alaliidu hooaja lõpetamisel. Peasekretär Margus Kiivri sõnul oli koondislaste nimekirja pääsemise tingimuseks see, et tuleval aastal sõidetakse kaasa mõnel rahvusvahelisel tiitlivõistlusel. Seejuures ei käi jutt mõnest üksikust etapist, vaid tervest sarjast. Nii koguneski ralli-, rallikrossi- ja ringrajasõitjatest 16-liikmeline seltskond. Võimalik, et koondislaste ring suureneb aasta alguses veel.

Aava tõdes, et autospordiliidul pole võimekust maksta koondislastele tõsiselt võetavat toetust. Ta leiab, et kui koondis peaks taanduma raha jagamisele, tuleb sportlaste ringi kärpida nii, et alles jääks üks rallisõitja, üks rallikrossisõitja ja üks ringrajasõitja. Neid noori tuleks aidata teatud tasemini, kus nad saavad juba ise hakkama.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles