Contadori ja Armstrongi duell tõi kopsaka kasumi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lance Armstrong (paremal) ja Alberto Contador.
Lance Armstrong (paremal) ja Alberto Contador. Foto: SCANPIX

Aastatagune Tour de France tõi Alberto Contadori ja Lance Armstrongi duelli tõttu korraldajatele lisakasumit 32 miljonit USA dollarit.

Spordivõistlusi korraldava ettevõtte ASO sponsoritulu tõusis 2009. aastal koos teiste üritustega viiendiku võrra 195,4 miljoni dollarini. Touri vaadatavus televisioonis kasvas 10 protsenti, kuid netotulu kahanes 1,2 protsenti 31,8 miljoni euroni.

Nii Contador kui Armstrong sõitsid eelmisel aastal Astana eest, kuid meeste läbisaamine oli pehmelt öeldes jahe. Duell Touril lõppes Contadori võiduga, Armstrong oli kolmas.

Touri nn reklaamikaravan koosneb 160 sõidukist ja 33 erinevast kaubamärgist, mis jagab igal aastal fännidele 16 miljonit kingitust. Touri kantakse üle 121 erinevas telekanalis kokku 186 riigis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles