Volkswageni mootorispordi juht Jost Capito on endiselt veendunud, et tema 2014. aastal välja käidud radikaalse idee elluviimine on ainus võimalus autoralli MM-sarja populaarsust tõsta.
Volkswageni boss teab, kuidas teha autoralli sama populaarseks kui vormel-1
Idee oli lihtsakoeline: enne viimast kiiruskatset tulnuks sõitjate ajavahed jagada kümnega. Capito plaan oleks 2014. aastal peaaegu läbi läinud, aga see kukutati viimasel hetkel Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) presidendi Jean Todti nõudmisel läbi.
«Ma usun endiselt, et vahede väiksemaks tegemine on ainuõige lahendus. Olen veendunud, et see paneks WRC sarja avalikkuse silmis vormel-1-ga samale pulgale. Inimesi hakkaks huvitama pühapäevane ülimalt põnev katse ja kui see on saavutatud, hakkaks neid lõpuks huvitama ka reedesed ja laupäevased katsed,» rääkis Capito Autospordi vahendusel.
«See ei ole revolutsioon, vaid täiesti normaalne idee. See on hoopis midagi muud kui osad vormel-1 ideed. Me ei pane ju kiireimaid sõitjaid tagantpoolt alustama,» lisas ta. Capito siirdub õige pea hoopis McLareni vormel-1 tiimi, aga ennem peab ta ära ootama, kes talle Volkswagenis järglaseks valitakse.