Autoralli MM-sari hakkab vaikselt taas vanade heade aegade mõõtmeid võtma. Kui praegu on käimas kolme suurema tiimiga vaheaasta, siis järgmiseks hooajaks tulevad täie hooga sarja tagasi Toyota ja Citroëni võistkonnad. Esimene osales MMil viimati aastal 1999, kui konstruktorite arvestuses maailmameistriks tuldi. Seejärel loobuti rallimaailmast ja pandi kõik panused vormel 1 peale, kus tehti kaasa aastatel 2002–2009. Ralli kogukond ootab Toyota tagasitulekut pikisilmi, kuid Jaapani autotootja on samal ajal hädas pilootide leidmisega.
Tellijale
WRC-sarjaga liituval Toyotal endiselt tühjad pihud (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Järgmisel aastal on MMil võistlustules viis meeskonda, lisaks eelmainitutele löövad kaasa ka Fordi autosid kasutav M-Sport, Volkswagen ja Hyundai. Võistkondade paljusus paneb Toyota kehva seisu, kuna tipptasemel sõitjaid pole turul jalaga segada. Citroënil on olemas kehtiv leping Kris Meeke’iga, kes keskendub tänavu auto testimisele ja arendamisele. Järgmisel hooaja kohta on Meeke juba kinnitanud, et tahab tiitlivõitluses kaasa rääkida.