Kulukas kolimine ja varajane puhkepäev

Ats Kuldkepp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Giro d'Italia üldliider Marcel Kittel valmistub lennukiga Amsterdamist Itaaliasse sõitma.
Giro d'Italia üldliider Marcel Kittel valmistub lennukiga Amsterdamist Itaaliasse sõitma. Foto: AP/Scanpix

JALGRATTASPORT. Pole uudis, et suurtuuride korraldajad tahavad võistluste haaret laiendada ja viivad velotuurid osaliselt teise riiki. Giro d’Italia ja Tour de France ei pruugi sugugi tähendada ainult Itaalias ja Prantsusmaal sõitmist. Tänavune Giro algas reedel näiteks Hollandist, kus sõideti kolm etappi.

Täna väntab rattakaravan aga juba Itaalia lõunaosa teedel. Kogu seltskonna transportimine 2200 kilomeetri kaugusele on loomulikult päris keeruline ettevõtmine ja meeskonnad kasutavad selleks suurima heameelega logistikaharidusega inimesi. Õnneks oli eile Girol tavapärasest varasem puhkepäev, nii et aega kolimiseks jagus.

Rattaspordis pole vaja sõidutada vaid rattureid, hoopis keerukam on lugu tiimibusside ja muude sõidukitega. Rikkamad meeskonnad nagu Sky kasutavad aja ja vaeva säästmiseks nii Hollandis kui Itaalias erinevat masinaparki ja isegi abipersonal on osaliselt uus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles