Tänak ootab uue rehviga võistluses kihutamist

Peep Pahv
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ott Tänak.
Ott Tänak. Foto: Timo Anis

Pikki kuid kestnud töö on jõudnud vahefinišisse: Ott Tänak ja Raigo Mõlder saavad tuleval nädalal sõidetaval Portugali MM-rallil kasutada eeldatavalt senisest konkurentsivõimelisemaid DMACKi rehve. Pärast rohkeid testisõite ja analüüse valis tiim välja need kaks rehvisegu, millega kavatsetakse hooaja lõpuni kruusarallidel sõita.   

Kuigi testimine oli Tänaku töö, on saarlase sõnul DMACKi vanu ja uusi rehve veel vara võrrelda, kuna võistlusoludes pole ta saanud uusi rehve kasutada. «Kindlasti on veel avastamist,» nentis ta. «Esimene tunne ütleb, et rehvi pidamine on paranenud, kuid samas on MM-sarjas igal rallil isesugused tingimised ning seepärast on raske ütelda, kui universaalne meie uus rehv on. Tean aga, et tehtud on väga palju tööd ning seepärast ootan huviga esimesi tulemusi.»

Autorallis kasutatavate rehvide maailm on täis peeni nüansse. Aastaid on WRC-sarjas esikohal püsinud Michelini toodang. Just selle firma rehve kasutab MM-sarja viimaste aastate valitseja Volkswagen, aga ka nende konkurendid Hyundai ja Citroen. Michelin on samuti Fordi meeskonnaks oleva M-Spordi partner.

Seega on DMACKi tiimi värvides sõitev Tänak tippkonkurentsis ainus, kes peab ajama läbi konkurentidega võrreldes teistsuguste rehvidega. Rallimaailmas kasutatakse ka Pirelli toodangut, kuid viimastel hooaegadel näeb neid peamiselt WRC 2 ja WRC 3 sarjades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles