Autospordiuudiseid vahendav portaal motorsport.com teatas, et F1 sarjas on oodata uue suursponsori liitumist, mis omakorda peaks olema väga heaks uudiseks sarja fännidele.
Vormel-1 sarja fänne on ootamas suurepärane uudis
Nimelt on F1 boss Bernie Ecclestone kutsunud kokku pressikonverentsi juuni keskel sõidetava Kanada etapi eel ning motorsport.com andmetel teatatakse üritusel sarja uuest suursponsorist, kelleks on tuntud õlletootja Heineken. Kuulujuttude järgi sõlmitakse leping seitsmeks aastaks ja selle väärtus oleks 250 miljonit dollarit.
F1 fännide jaoks peaks Heinekeni liitumine tähendama head uudist, sest kui seni on Ecclestone'i palju kritiseeritud seetõttu, et ta ei ole osanud uue meedia kanaleid sarja populariseerimiseks maksimaalselt ära kasutada, siis tuntud õllefirma on vastupidiselt näidanud sotsiaalmeedias head eeskuju. Nii tähendaks Heinekeni sponsorlusleping ka tõenäoliselt võimalust, et vormel-1 sarja fännidele hakatakse rohkem tähelepanu pöörama läbi uue meedia kanalite.