F1 sarjas teatati eile ametlikult, et Heinekeni õlletootjaga on sõlmitud mitmeaastane sponsorleping, mis peaks olema heaks uudiseks ka sarja fännidele.
Ametlik: vormel-1 sari lõi käed uue sponsoriga, kes rõõmustab fänne
Juba varem kuluaarides liikunud kuulujutud uuest sponsorist said ametlikuks eile, kui Kanada etapi eel toimus ametlik pressikonverents. Seal teatati, et tänavusel hooajal saab Heinekenist ametlik Itaalia GP sponsor, järgmisel hooajal on kuulus õllefirma kolme etapi sponsor.
Fännide jaoks on Heinekeni liitumine sarjaga heaks uudiseks seetõttu, et firma on tuntud oma aktiivsete reklaamkampaaniate ja sotsiaalmeedia kasutamise ning kaasamise tõttu. Seni on paljud F1 fännid nurisenud just selle üle, et sarja boss Bernie Ecclestone ei ole suutnud kiiret arenevat sotsiaalmeediat ära kasutada ning kuninglik võidusõidusari kaotab seetõttu pealtvaatajaid.
ICYMI, #F1 has a new Global Partner. Welcome, @Heineken! More >> https://t.co/5PsfAI6fEh pic.twitter.com/Rsp8JCjEGc
— Formula 1 (@F1) June 10, 2016