Ametlik: vormel-1 sari lõi käed uue sponsoriga, kes rõõmustab fänne

Kadi Parts
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vormel-1 ja Heineken uut sponsorlussuhet tutvustamas.
Vormel-1 ja Heineken uut sponsorlussuhet tutvustamas. Foto: SCANPIX

F1 sarjas teatati eile ametlikult, et Heinekeni õlletootjaga on sõlmitud mitmeaastane sponsorleping, mis peaks olema heaks uudiseks ka sarja fännidele.

Juba varem kuluaarides liikunud kuulujutud uuest sponsorist said ametlikuks eile, kui Kanada etapi eel toimus ametlik pressikonverents. Seal teatati, et tänavusel hooajal saab Heinekenist ametlik Itaalia GP sponsor, järgmisel hooajal on kuulus õllefirma kolme etapi sponsor.

Fännide jaoks on Heinekeni liitumine sarjaga heaks uudiseks seetõttu, et firma on tuntud oma aktiivsete reklaamkampaaniate ja sotsiaalmeedia kasutamise ning kaasamise tõttu. Seni on paljud F1 fännid nurisenud just selle üle, et sarja boss Bernie Ecclestone ei ole suutnud kiiret arenevat sotsiaalmeediat ära kasutada ning kuninglik võidusõidusari kaotab seetõttu pealtvaatajaid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles