Mercedes kavatseb riskantse plaani abil Hamiltoni aidata

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lewis Hamilton.
Lewis Hamilton. Foto: SCANPIX

Väljaande Auto Motor und Sport arvates võtab Mercedese vormel-1 võistkond augustis peetaval Belgia etapil kasutusele riskantse taktika, vahetades valitseva maailmameistri Lewis Hamiltoni autol koguni kaks korda mootorit.

Britti on hooaja alguses tabanud korduvad mootoriprobleemid ning praeguseks on selge, et Hamilton ei suuda lõpetada hooaega lubatud viie mootoriga. Iga järgneva jõuallika kasutuselevõtu korral karistatakse sõitjat aga stardirivis kümme kohta tahapoole tõstmisega. MM-sarja esikoha pärast võitlev Hamilton kaotab praegu tiimikaaslase Nico Rosbergile vaid ühe punktiga ning ei saa sellist kohtade kaotust endale lubada.

Sestap käibki Auto Motor und Sport Mercedese tiimis töötavatele allikatele toetudes välja võimaluse, et Hamilton ei jää ootama, millal ta kahel-kolmel etapil kümme kohta tahapoole nihutatakse, vaid kasutab Belgias juba nii kuuendat kui ka seitsmendat jõuallikat. See tähendab stardirivis 20 kohta loovutamist ehk rivi lõpust startimist, kuid nii saaks Hamilton ülejäänud hooajaks kaks jõuallikat juurde ega peaks enam karistuse pärast sedavõrd suurt hirmu tundma.

Belgia on selliseks avantüüriks igati sobilik rada, kuna seal sajab tihti vihma ja sageli käib rajal ka turvaauto, mis tõmbab võistlejaterivi kokku. Samuti pakub rada hulgaliselt võimalusi möödumiseks ning sestap ei ole välistatud, et Hamilton võib isegi rivi lõpust startides lõpetada võistluse kõrgel kohal.

Enne Belgiasse siirdumist põikab vormel-1 karussell veel Ungarisse, kus kihutatakse juba järgmisel nädalavahetusel. Nädal hiljem ehk 31. juulil on kavas aga Saksamaa etapp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles