Senine tippsari hääbub, otsitakse asendust

Peep Pahv
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Egon Kaur ja Silver Simm Lõuna-Eesti rallil.
Egon Kaur ja Silver Simm Lõuna-Eesti rallil. Foto: Erakogu

Aastaid autoralli Eesti meistrivõistluste kõrgetasemelisem masinaklass olnud N4 hakkab välja surema. Reedel ja laupäeval peetud Tallinna rallil polnud selles sarjas stardis isegi nii palju sõitjaid, et kihutamine läheks Eesti meistrivõistluste punktiarvestusse. Mõni nädal varem sõidetud Lõuna-Eesti rallil sai Egon Kaur väljateenitud esikoha punktid kätte alles pärast alaliiduga protsessimist. 

See, et nii-öelda suur N-klass hakkab hääbuma, oli aimatav juba enne tänavust hooaega. Paljude kodumaiste rallitippude käsutuses olevate Mitsubishi Evo 9 homologeering saab käimasoleva hooajaga läbi ning tuleval aastal sobib sõitmiseks vaid Evo 10. Selle aasta sari loodeti siiski probleemideta ära pidada.

Läbi hooaja on meistrivõistluste punkte püüdnud 11 sõitjat, kuid vaid Kaur ja Rainer Aus olid enne Tallinna rallit teinud seda kõigil neljal võistlusel. Eesti meistrivõistluste juhend ütleb, et klassi punkte jagatakse vaid siis, kui stardis on vähemalt viis autot. Vajaliku arvu sõitjate leidmine ongi kahel viimasel rallil olnud suurim probleem.

Tallinna rallil oli alguses registreeritud viis N4 masinat, kuid mõni päev enne rallit selgus, et tänavustel kihutamistel juhukülaliseks olnud Kaspar Koitla autol on tehnilisi probleeme ja ta loobub. Vähemalt ametliku versiooni järgi ei jõudnud pärast Lõuna-Eesti ralli avariid masinat sõidukorda ka Aus. Seepeale otsustas ka Kaur, et pole mõtet Tallinna rallil ressurssi kulutada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles