Sportlased teevad ise ajakirjandust

Mariel Gregor
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Martti Juhkami tahab ja julgeb oma arvamust avaldada ka siis, kui ajakirjanik seda temalt ei küsi.
Martti Juhkami tahab ja julgeb oma arvamust avaldada ka siis, kui ajakirjanik seda temalt ei küsi. Foto: Marianne Loorents / Virumaa Teataja

Maailma ühe populaarsema sportlase, NBA tähe LeBron Jamesi loodud portaal või videoplatvorm Uninterrupted (tõlkes vahelesegamata – M. G.) on USAs spordifännide seas ülimalt populaarne. See on koht, kus tuntud tippsportlased saavad öelda just seda, mis neil südamel, ilma et infot vahendaksid ajakirjanikud. «Tahan anda fännidele toimetamata versiooni oma mõtetest,» põhjendas James Uninterruptedi loomist. Ühtlasi on saanud sellest kasumlik äriprojekt.

Kuigi Jamesi loodud portaali kirjelduses on kirjas, et tegu ei ole ajakirjandusega, siis sisuliselt ikkagi on: pakutakse unikaalseid videoklippe, mille autoriks on sportlased ise. Sest ajakirjanikud küsivad tihti asju, millest sportlased ei soovi rääkida, ning jätavad intervjueeritavale olulised teemad puudutamata. Ja fännidele see muidugi meeldib.

Ka Eestis on mõned üksikud tippsportlased, kes viitsivad mõneti sarnase asjaga tegeleda ja tahavad enda ümber toimuva osas rohkem sõna sekka öelda kui enamik. Mastaabid on muidugi teised.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles