Kui F1-sarja käesoleva hooaja kulminatsioon saabub sel pühapäeval Abu Dhabis, kus selgub 2016. aasta meister, siis vormelisõprade pilgud on pööratud juba ka järgmistele aastatele, kui kuninglikku võidusõidusarja ähvardab kokkukuivamise oht. Viimasel ajal on olnud mitmeid ohtlikke märke, et senine 21-etapiline kalender kahaneb järgmisel aastal ja sealt edasi mitme olulise võidusõidu võrra, kuna sarjast on lahkumas nii Malaisia kui Saksamaa, lisaks on veel mitme sõidu kohal tõsised murepilved.
Tellijale
F1-sarja kalendris püsivad segadused
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sel nädalal saabusid esmalt uudised Malaisia etapi korraldajatelt, kes andsid teada, et kavatsevad F1-sarjast loobuda pärast 2018. aastat, kui lõpeb senine leping. Alates 1999. aastast toimunud etappi kummitavad samad probleemid, mis on saanud saatuslikuks mitmele teisele GP-le: publiku vähene huvi, mis põhjustab majanduslikke probleeme. Näiteks selle aasta oktoobris toimunud võidusõidul oli kohal vaid 45 000 fänni, samas kui Sepangi ringrajal on ruumi koguni 120 000 pealtvaatajale. «Pikas perspektiivis on see tõenäoliselt tark otsus, sest asi muutub järjest kallimaks, kuid samal ajal vähem atraktiivseks. Arvan, et inimesed on F1 vastu huvi kaotanud,» selgitas Malaisia kultuuri- ja turismiminister Nazri Abdul Aziz.