Mis toimub Citroeni ja Kris Meeke’iga? (4)

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kris Meeke Monte Carlo rallil.
Kris Meeke Monte Carlo rallil. Foto: Timo Anis

Enne tänavust rallihooaega peeti üheks võimalikuks suursoosikuks MM-tiitlile Citroeniga kihutavat britti Kris Meeke’i. Kahelt rallilt on 37-aastasel Meeke’il ette näidata aga vaid Rootsi ralli 12. koht. Mis lahti?

Kogu nädalavahetuse suhteliselt vaikne olnud Meeke lasi häälepaelad valla Rootsi MM-ralli eelviimasel kiiruskatsel. «Mina sellega ei sõida, kurat küll,» ütles Meeke autoroolis. Tal oli silmnähtavalt raskusi auto tee peal hoidmisega. Tema kaardilugeja Paul Nagle üritas meest maha rahustada: «Sõida see katse lõpuni, muud me tegema ei pea.»

«Mitte mingil kuradi juhul, ma ei sõida sellega,» jätkas Meeke. Kiiruskatse esimesed viis minutit võiski pardakaamerast ingliskeelset vandumist kuulda, seejärel vahetas Meeke seadistust ning kulges katse lõpuni.

Katse finišis parkis Meeke Citroen C3 WRC ära ning kõndis eemale autost, millega ta viimased aasta aega tõsist tööd on teinud – kauaoodatud hooaja algus on Meeke’i jaoks kujunenud katastroofiliseks.

Autosport kirjutab, et probleemid võivad lahenduse saada juba järgmistel rallidel, mis seadistuste koha pealt pole võib-olla nii spetsiifilised, nagu oli näiteks Monte Carlo ralli. Samal ajal tõdetakse, et nii M-Sport, Hyundai kui Toyota on hooaja alguses Citroenist selgelt ees.

Küsimus ongi pigem Citroenis, mitte Meeke’is. Uue generatsiooni Citroen C3-ga oli Rootsi rallil raskustes ka Craig Breen. Pea igas kurvis tuli Citoreni meestel rooliga rohkem vaeva näha kui konkurentidel. Samas kinnitavad eksperdid, et testidel on Citroen end heast küljest näidanud, lisaks ei ole tegemist kogenematu meeskonnaga – 17 MM-tiitlit 10 aastaga peaks tähendama, et oskusteave meeskonnas on olemas.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles