Vormel-1 suur probleem: kuidas konkurentidest mööda sõita?

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastian Vettel Austraalia GP kolmandal vabatreeningul.
Sebastian Vettel Austraalia GP kolmandal vabatreeningul. Foto: XPB/XPB Images/Press Association Images/Scanpix

Vormel-1 tiimid on nõutud. Reeglimuudatused tõid tänavuseks hooajaks rajale senisest kiiremad ning põnevamad autod, ent nagu Austraalia GP näitas, muutus võidusõit hoopis igavamaks.

Seda põhjusel, et möödasõite on uute vormelitega varasemast raskem sooritada. Kui olukord hooaja jooksul ei parane, võtavad vormelimeeskondade juhid asja käsile ning pöörduvad sarja omanike poole uute ideedega.

«Praegu on ainukeseks probleemiks möödasõidud. Eks näis, kuidas järgnevatel etappidel sellega on. Kui asi ei parane, siis meie oleme avatud igasugusteks läbirääkimisteks,» ütles Mercedese meeskonna juht Toto Wolff.

Renault’ vormelimeeskonna direktor Cyril Abiteboul oli eelkõnelejast veidi kriitilisem. «Möödasõidud on üks osa sellest spordialast. Kiiremad autod peaksid olema võimelised möödasõite sooritama. Kui nad seda ei suuda, toimub kõik oluline vaid boksipeatustes. Ma ei taha küll masendunult kõlada, aga uued reeglid tekitavad kõigile väljakutseid,» ütles Abiteboul.

Red Bulli boss Christian Horner hoiab end esialgu probleemist rääkides tagasi. «Austraalias pole kunagi kuigi palju möödasõite tehtud. Ootame ära Hiina ja Bahreini – need etapid on möödasõitudeks sobilikumad.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles