Mikkelsen on konkurentsivõimelise autoga naasmas WRC-sarja

Madis Kalvet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Andreas Mikkelsen.
Andreas Mikkelsen. Foto: JANEK SKARZYNSKI/Scanpix

Kolmel hooajal järjest autoralli MMi kokkuvõttes kolmandana lõpetanud norralane Andreas Mikkelsen jäi Volkswageni WRC-sarjast taandumise järel tipptasemel töötuks. Nüüd on mees aga naasmas ja seda konkurentsivõimelises autos.

Viimastel hooaegadel autorallis üheks tipptegijaks olnud Mikkelseni WRC-tasemel tööta jäämine oli kahe hooaja vahel üheks suuremaks üllatuseks. Seejärel on ta põristanud Monte Carlo ja Korsika rallil Škoda Fabia R5 masinal WRC2 arvestuses võitjaks ja mõlemal juhul üldarvestuses seitsmendaks.

Selline tase 27-aastasele norralasele rahuldust ei paku. Juba varasemalt on ta valjul häälel välja öelnud, et tema eesmärgiks on tulla 2018. aastal individuaalseks maailmameistriks.

Nüüd asub Mikkelsen testima Portugalis Hyundai WRC-masinat. Motorsport.com kirjutab, et alates mai keskpaigas toimuvast Portugali rallist kuni hooaja lõpuni võibki mees kihutada Hyundail.

Mikkelseni esindajad on viimasel ajal lisaks Hyundaile pidanud läbirääkimisi ka Toyota ja Citroeniga. Nüüd on jõutud ka tulemusteni ja paari nädala jooksul peaksid allkirjad saama ka paberile.

Portugalis Hyundai rooli istuva Mikkelseni jaoks saab see olema esimene kord testida 2017. aasta WRC-autot pärast Volkswagen Polo roolis istumist eelmisel aastal.

«Loodan, et varsti saavad asjad paika,» sõnas norralane ise lühidalt Motorspordile. «Suhtleme kõigiga. Me ei räägi ainult sellest aastast. Räägime ka tulevikust. Asjad on palju positiivsemad, kui viimase vestluse ajal Rootsi rallil.»

Rallimaailma jälgivate inimeste jaoks on viimatine uudis aga üllatav, kuna Hyundail on kehtivat lepingud nii Thierry Neuville’i, Dani Sordo kui ka Hayden Paddoniga.

Motorspordiga suhelnud allika teatel on Hyundai aga aina tõsisemalt panustamas oma WRC projekti ja seetõttu ollakse valmis rajale saatma ka neljas auto.

Mikkelsen oli talvel ainus Volkswageni taandumise järel töötuks jäänud piloot, kellel ei õnnestunud samal tasemel uut tiimi leida. Vahepeal seostati norralast tihedalt ka Toyotaga, kuna Juho Hännineni hooaja algus on olnud pehmelt öeldes kehv. Nüüd on Hyundai aga Toyotast ette jõudnud.

Autoralli MM-sarja järgmine etapp on kavas 27.-30. aprillini Argentinas. Mikkelseni peaks Hyundai roolis nägema ülejärgmisel etapil Portugalis, kus kihutatakse 18.-21. maini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles