Portugali ralli pole seesama, mis Soome või Argentina ehk kruusal ja kruusal on vahe

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Portugali liivased teed tähendavad, et Ott Tänak viskab oma Fordiga õhku vähem sodi, aga suurema tolmupilve.
Portugali liivased teed tähendavad, et Ott Tänak viskab oma Fordiga õhku vähem sodi, aga suurema tolmupilve. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

AUTORALLI. Tänase Portugali ralli publikukatsega algab Ott Tänaku jaoks kolmekuuline periood autoralli MM-sarjas, kus tal on parimad võimalused saavutada karjääri esimene etapivõit. «Peaksin igal kruusarallil poodiumi poole vaatama. See on ka meie eesmärk Portugalis, eks näis, mida teha suudan,» sõnas Eesti esisõitja.

Autoralli MM-hooaega on peagi möödas pool – Portugali ralli on tänavuse võistluskalendri kuues osavõistlus kuraditosinast. Kui varasemalt on kihutatud Monte Carlo jääl, Rootsi lumel ja Korsika asfaldil ning hooaja ehal tuleb võistelda Saksamaa betoonil ja Walesi mudas, siis praegu on käes klassikaliste kruusarallide periood. Portugalist siirdub võistluskarusell Sardiinia saarele, siis Poola ning lõpuks Eesti rallifännide traditsioonilisesse palverännakupaika, Soome.

«Oleks vaja see esimene võit kuidagi kätte saada. Siis võib-olla läheb natukene lihtsamaks, kaoks selle võidu ootamise pinge ära,» sõnas senise karjääri jooksul kolmel korral ralli teisena lõpetanud Tänak möödunud nädalal Postimehele antud intervjuus. Järgmiste kuude jooksul on tal selleks ilmselt hooaja parim võimalus, kuigi kõiki eesootavaid rallisid sama mõõdupuu järgi hinnata ei saa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles