Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Õhkkond Tänaku-Järveoja WRC-masinas: palju tööd, vähe mula

Mida teeb Eesti parim ralliekipaaž kiiruskatsete vahel?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Ott Tänak (esiplaanil) ja Martin Järveoja ralli ajal tühja juttu ei aja. | FOTO: @World/M-Sport

Ott Tänaku ja Martin Järveoja töö autoralli MM-sarjas ei piirdu ainult gaasipedaali tallamise ja külg ees kurvi võttes kruusa lennutamisega. Kiiruskatsete vahepeal nokitsetakse auto kallal, suheldakse meeskonnaga, aga omavahel (ülemäära palju) ei räägita.

Portugali ralli algas ametlikult eile õhtul Lousada paarisringrajal peetud publikukatsega, millel oli pikkust napid 3,36 kilomeetrit. Tegelikult oli võistluspäev aga viiskümmend(!) korda pikem, sest esmalt pidid rallimehed reisima Portos asuvast võistluskeskusest 60 kilomeetrit ralli ametlikule stardipoodiumile, siis 40 kilomeetrit Lousadasse ja lõpuks veel 40 kilomeetrit tagasi Portosse. Ehk sellest ajast kui lõuna paiku rallipargist lahkuti ja sinna õhtul üheksa paiku naasti, läbisid võistlejad 154,43 kilomeetrit.

Kokku peaksid sõitjad Portugali ralli peale võistlusmasinates veetma üle 1500 kilomeetri ja sellest vähem kui veerand – 349,17 km – läbitakse võistluskiirusel. Ülejäänud aeg kulub katsete ja teenindusala vahel reisimisele. Kuidas meie esiekipaaž seda aega veedab? «Mina sõidan ja Martin koordineerib,» tõdeb Tänak, et rollid on autos ka katsete väliselt ikka samasugused.

Edasi lugemiseks liitu tasulise Postimehega

Sul ei ole hetkel tellimust. Edasi lugemiseks telli Postimees!

Oled juba tellija? LOGI SISSE või SEO LEHE TELLIMUS
KUUPILET
5.99 € /kuu
TELLI KUUPILET
PÄEVAPILET
3.99 € /päev
TELLI PÄEVAPILET
Tagasi üles