Citroën boss: peame järgmise aasta auto arendamisel võtma riske

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saksamaa MM-ralli. Kris Meeke.
Saksamaa MM-ralli. Kris Meeke. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Tänavusel hooajal WRC sarjas ebaõnnestunud Citroën keskendub juba järgmise aasta C3 WRC arendamisele, et olla juba jaanuaris toimuvaks Monte Carlo ralliks MM-tiitli võitmiseks konkurentsivõimeline.

Tunamullu terve hooaja tänavust võistlusmasinat ette valmistanud Citroën pole sel hooajal loodetud edu saavutanud. Neil on kirjas küll Mehhiko ralli võit, kuid see on ka nende seni ainus triumf 2017. aastast. Seetõttu tegeletakse juba praegu usinalt järgmise aasta võistlusmasinaga ning Citroëni juhi Yves Mattoni sõnul võetakse ka mõningasi riske.

«Oleme arenduses juba mõned riskid teinud. Olen teile juba öelnud, et pärast Rootsi rallit oleme töötanud järjest enam ja enam järgmise hooaja suunas. Kogu tiimi fookus on just tuleval hooajal. Aga teame, et peame võtma rohkem riske ning täiendama autot uute osadega. Tegelikult pole me varem seda teinud, kuid graafik on tihe ning see on ainus viis,» rääkis Matton Autospordile.

Citroën teeb praegu tihedat koostööd Rootsi vedrustusfirma Ohlinsiga, lisaks vahetas Citroën välja C3 WRC disaininud Laurent Fregosi ning tõi meeskonda tagasi Christophe Besse, kes oli Citroëni juures meeskonna hiilgeaegadel. Fregosi jääb küll Citroëni palgale, kuid ei tööta enam tehnilise direktorina.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles