Tänavusel hooajal WRC sarjas ebaõnnestunud Citroën keskendub juba järgmise aasta C3 WRC arendamisele, et olla juba jaanuaris toimuvaks Monte Carlo ralliks MM-tiitli võitmiseks konkurentsivõimeline.
Citroën boss: peame järgmise aasta auto arendamisel võtma riske
Tunamullu terve hooaja tänavust võistlusmasinat ette valmistanud Citroën pole sel hooajal loodetud edu saavutanud. Neil on kirjas küll Mehhiko ralli võit, kuid see on ka nende seni ainus triumf 2017. aastast. Seetõttu tegeletakse juba praegu usinalt järgmise aasta võistlusmasinaga ning Citroëni juhi Yves Mattoni sõnul võetakse ka mõningasi riske.
«Oleme arenduses juba mõned riskid teinud. Olen teile juba öelnud, et pärast Rootsi rallit oleme töötanud järjest enam ja enam järgmise hooaja suunas. Kogu tiimi fookus on just tuleval hooajal. Aga teame, et peame võtma rohkem riske ning täiendama autot uute osadega. Tegelikult pole me varem seda teinud, kuid graafik on tihe ning see on ainus viis,» rääkis Matton Autospordile.
Citroën teeb praegu tihedat koostööd Rootsi vedrustusfirma Ohlinsiga, lisaks vahetas Citroën välja C3 WRC disaininud Laurent Fregosi ning tõi meeskonda tagasi Christophe Besse, kes oli Citroëni juures meeskonna hiilgeaegadel. Fregosi jääb küll Citroëni palgale, kuid ei tööta enam tehnilise direktorina.