McLaren: koostöö Hondaga on olnud katastroof

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eric Boullier (FRA) McLaren Racing Director.                               
14.09.2017. Formula 1 World Championship, Rd 14, Singapore Grand Prix, Marina Bay Street Circuit, Singapore, Preparation Day.
Photo credit should read: XPB/Press Association Images.
Eric Boullier (FRA) McLaren Racing Director. 14.09.2017. Formula 1 World Championship, Rd 14, Singapore Grand Prix, Marina Bay Street Circuit, Singapore, Preparation Day. Photo credit should read: XPB/Press Association Images. Foto: XPB/XPB Images/Press Association Images

Nüüd kui McLareni vormelimeeskond ja mootoritarnija Honda on kinnitanud, et lähevad selle hooaja järel lahku, on lõpuks välja öeldud, mida teineteise kohta tegelikult arvatakse. F1-tiimi võistluspealik Eric Boullier nimetas koostööd «korralikuks katastroofiks» vahendab F1i.com.

Honda mootorispordidivisjoni juht Masashi Yamamoto ütles hiljuti, et nende kogemuste põhjal on McLaren muutustega kohanemiseks liiga jäik. Nüüd oli brittide kord vastulauseks.

«Kui viimasele kolmele aastale tagasi vaadata, siis on see meie jaoks olnud korralik katastroof – seda siis tõsiseltvõetavuse ning uute toetajate leidmise koha pealt,» selgitas Boullier.

Honda probleemiks on, et viimase kolme hooajaga pole suudetud meeskonnale tarnida mootoreid, mis oleks kas kiired või vastupidavad. Seega läheb McLaren järgmiseks hooajaks Renault manu, Honda saab enda uueks kliendiks aga Toro Rosso.

«Kui vaadata pikas perspektiivis, siis ma olen kindel, et järgmise viie aastaga saame kindlasti tagasi sinna, kuhu McLaren kuulub. Selle tagasituleku toel muutume taas tõsiseltvõetavaks ja ehitame taas oma sponsorbaasi üles. Selleks võib kuluda kaks kuni kolm aastat,» lisas Boullier. «Me oleme MM-arvestuses praegu üheksandad. Tippmootoriga oleksime hetkel ilmselt neljandad ja ainuüksi auhinnarahad kataksid mootorikulutused – nii et muutus pole rahaliselt suur risk.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles