Meedia nimetab Aavat Citroëni piloodiks, eestlase sõnul pole asi kindel

Peep Pahv
, sporditoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Urmo Aava võistles eelmisel hooajal Citroëniga.
Urmo Aava võistles eelmisel hooajal Citroëniga. Foto: AFP / Scanpix

Ralli on spordiala, kus liigub palju kuulujutte ja liivale rajatud teooriaid. Nende keerisesse on sattunud ka Urmo Aava.


Saksamaa autospordiväljaanne Rallye Magazin istutab Urmo Aava järgmiseks hooajaks Citroëni teise tiimi koosseisu. Eesti praegune parim rallimees ise vangutab seda kuuldes pead, märkides, et oleks see vaid tõsi.


Rallye Magazin viitab oma kirjutises, et Subaru ja Citroën toovad tuleval hooajal MM-sarja uued meeskonnad. PH-Sporti abiga alustava Citroëni M2 tiimi ühe piloodina nähakse Aavat, teise auto rooli ennustatakse Sebastien Ogieri.


Aava sõnul pole aga ühtegi kindlat otsust langetatud ning Saksamaa väljaandes ilmunud uudis tuli talle üllatusena. Järgmise hooaja suhtes pole läbirääkimistest kaugemale jõutud.


Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.


Kuna tuleva hooaja suhtes valitseb palju lahtisi otsi, on Aava ja kaardilugeja Kuldar Sikk kuulanud maad ka teiste automarkide esindajate juures. Hiljuti käisid eestlased Inglismaal proovimas Subaru Impreza WRC-autot.


«Uurisin Subaru tiimist, millised oleksid võimalused järgmisel aastal nende masinat kasutada,» rääkis Aava. «Jutt lõppes sellega, et mulle pakuti võimalust autot testida. Läbisin kruusateedel 40 km ning muljed olid paremad, kui oskasin oodata.»


Pärast testisõitu veetis Aava mitu tundi Subaru tiimi kontoris ning kohtus sealse juhtkonnaga. «Arutasime, mida üks või teine pool soovib saada ning mida suudab vastu pakkuda,» kirjeldas Aava vestluse sisu.


Samas märkis rallimees, et ühest testisõidust ei maksa suuri järeldusi teha. Rallimaailmas valitsevas olukorras tuleb kaaluda kõiki variante – millised autod on saadaval ning millise hinna eest saaks nendega MM-sarjas osaleda.


Septembri keskel kinnitasid Aava kodused sponsorid, et on valmis rallimehe järgmist hooaega rahaliselt toetama. Jutt käis vähemalt kahest miljonist eurost. Aava sõnul on toetajate lubadused endiselt jõus – küsimus on vaid selles, kas sellest praeguste hinnakirjade juures piisab.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles