Tõrkuva tehnikaga heidelnud Korjus: suur tänu meeskonnale

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kevin Korjus
Kevin Korjus Foto: Gravity Sport Management

Vormel-Renault 3.5 sarja Moskva etapil avasõidus viienda koha saanud ja teises sõidus tänu kolmandale kohale tänavu esmakordselt poodiumile kerkinud Kevin Korjus kiitis oma kodulehel meeskonda, kes mitmetest tehnilistest probleemidest hoolimata auto sõidukorda seadsid.

Tiimi tööd takistas lisaks öösel Moskva ringrada tabanud täielik voolukatkestus. «Aitäh mehaanikutele, kes vahetasid reede öösel mootori ja käigukasti. Nad said omadega alles kell neli hommikul valmis, kuid tänu neile sõidud õnnestusid.

Laupäeval oli auto suhteliselt okei, ehkki käigukast ei töötanud sajaprotsendiliselt. Õhusurve langes turvaauto taga sõites kriitilise piirini ja rehvid ei haardunud enam üldse, kuid õnneks suutsin Marco Sørenseni eksimuse ära kasutada,» meenutas Korjus viimase ringi viimases kurvis aset leidnud möödumist.

Pühapäevast sõitu nimetas eestlane palju keerulisemaks. «Mind suruti kohe algul üle äärekivi ning lõhkusin auto põhja ja radiaatorite ette jäi palju muru. Seetõttu kaotasin kõvasti tippkiiruses – tavaliselt jõudis mootor sirge lõpus piirajasse, kuid pärast väljasõitu jäid pöörded väga madalale pidama. Pealegi tuli kokpitis mingi kruvi lahti ja kartsin tõsiselt, et see kiilub end piduripedaali alla,» kirjeldas Korjus.

«Varajane boksipeatus ei olnud ehk ideaalne, aga püüdsime selle teha nii, et meile ka turvaauto teistkordse rajaletuleku puhul šanss jääks. Kaotasin pisut kohti ja Alexander Rossi jõudis mulle järele, kuid ta polnud piisavalt kiire, et mööduda. Siis püüdsime Andre Negrão kinni ja õnneks sain temast kohe esimesel katsel mööda. Seejärel läks elu natuke kergemaks, kuigi sirgekiirus oli ikka kehv, mootor kippus üle kuumenema ja kokpitis vilkusid kogu aeg hoiatustuled,» lausus Korjus.

Värske Moskva ringraja kohta jagus eestlasel kiidusõnu. «Päris huvitav rada, väike ja tehniline. Kiireid kurve sisuliselt pole ja vaid ühe sirge lõpus on hea möödumiskoht, aga kurviline osa meeldis mulle. Samuti ei olnud rada nii libe nagu võib tavaliselt tuliuue ringraja puhul karta,» lõpetas ta.

Vormel-Renault sarjas ootab nüüd ees kuuenädalane suvepuhkus – rajale tullakse alles 25. ja 26. augustil Silverstone’is. Korjus hoiab hetkel sarjas 9. kohta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles