Tänavuse Super Bowli poolaja reklaamisekund maksab rekordilised 132 000 eurot

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
XLIX Super Bowl'i ametlik mängupall.
XLIX Super Bowl'i ametlik mängupall. Foto: SCANPIX

Homme toimuva Super Bowli poolajapausidel näidatavate reklaamide eest tuleb tellijatel aasta-aastalt välja käia aina enam raha. Erandiks pole ka tänavune aasta.

Ameerika jalgpalli suursündmuse seekordse ametliku telekanali NBC müügijuhi Seth Winteri sõnul peab reklaamiklient sel aastal pooleminutilise klipi näitamise eest lauale laduma umbes 4,5 miljonit dollarit. See tähendab, et ühe reklaamisekundi hinnaks on ümberarvutatult 132 000 eurot.

Hoolimata peadpööritavast summast müüs NBC viimased vabad reklaamisekundid maha juba eelmise nädala lõpus. Kokku pääseb eetrisse 40 pooleminutilist reklaami. Mullu Super Bowli üle kandnud kanal Fox sai hakkama veel kõvema saavutusega, kui müüs 95% reklaamiaegadest maha juba septembrikuuks. Tõsi, siis maksis pooleminutiline reklaam kliendile keskeltläbi pool miljonit dollarit vähem kui tänavu.

Reklaamitellijad saavad suure raha eest siiski ka palju tagasi, sest näiteks mullust Super Bowli jälgis teleri vahendusel 111,5 miljonit ameeriklast ning see oli ühtlasi USA teleajaloo absoluutne vaatajarekord. Tänavusel Super Bowlil, mis on järjekorras 49., lähevad vastamisi New England Patriots ja mullune võitja Seattle Seahawks. Mäng peetakse Arizonas Glendale'is asuval University of Phoenixi staadionil, kuhu mahub üle 70 000 pealtvaataja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles