FC Barcelona jalgpallimeeskonna särgi peal ei olnud pikka aega ühegi toetaja logo, kuid nüüdseks on teatavasti see muutunud ja praegu ilutseb nende särgil Qatar Airways’i kiri. Nüüd sai Barcelona hakkama aga huvitava trikiga ja suutis müüa reklaami ka meeskonna särgi sisemusse.
FC Barcelona leidis nutika viisi miljonite eurode teenimiseks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Barcelona mängijate särgi sees on edaspidi Inteli logo. Seda kirja saab näha vaid juhul, kui mängija tõmbab endal särgi üle pea või kergitab lihtsalt särgi alumist äärt. Ajakiri Forbes teatab, et Barcelona teenis selle tehingu pealt 17,5 miljonit eurot, lepingu pikkuseks on viis aastat.