Kevin Korjus lõpetas Blancpaini sarja viimase etapi viiendana

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kevin Korjus.
Kevin Korjus. Foto: Blancpain GT SERIES / Brecht Decancq

Kevin Korjus lõpetas koos Andy Souceki ja Kevin Estre'iga Blancpaini sportautode sarja viimase etapi, Nürburgringil peetud 1000 km sõidu viienda kohaga.

Vihmasajus peetud põnev sõit sai kehva nähtavuse tõttu stardi turvaauto taga ning kui see veerand tunni järel lõpuks rajalt lahkus, sujus kõik ART Grand Prix tiimi jaoks suurepäraselt. Kevin Estre tõstis numbrit 99 kandva McLareni paari ringiga viiendalt stardikohalt teiseks ning kerkis peagi ka liidriks, hoides seda kohta esimese sõidutunni lõpuni. Ka esimesesse boksipeatusesse tuldi liidrina.

Seal tegutses ART GP boksitiim paraku ligi pool minutit aeglasemalt kui liidriks kerkinud WRT Audi tehasetiimi meeskond. Samas vahetati ka autol rehvid ning rooli istus Korjus, sellal kui Audi tiim jätkas rehve ja sõitjat vahetamata. Eestlane ei suutnud paraku vihmaste oludega nii hästi kohaneda kui Estre, hoidis eessõitjaid ohustamata viiendat kohta ning langes lõpuks kuuendaks. Kolmanda sõidutunni lõpus käis taas rajal ka turvaauto ning selle lahkumise järel andis Korjus sõidujärje Soucekile üle viiendana.

Soucek tõstis muutuvates ilmastikutingimustes ning tänu mõne konkurendi ebaõnnele McLareni uuesti kolmandale kohale. Kui sõita jäi kaks tundi, oldi aga jälle kuuendad. Lisaks pidi Soucek tegema plaanivälise boksipeatuse ja langes veel koha võrra.

Taas viiendaks tõusmise järel läks ARTi tiim riskile, kui autole pandi alla slikkrehvid. Paraku tehti seda siiski liiga vara ning Estre käis juba paar kurvi pärast niiskele rajale naasmist autoga kergelt seinas. Õnneks suutis prantslane seejärel taas viiendaks tõusta ja seda kohta ka sõidu lõpuni hoida. Võidu võtnud WRT tiimi Audile kaotati ühe ringiga, kuid võiduka kolmikuga Laurens Vanthoor - Christopher Mies - Cesar Ramos ühel ringil püsida suutsidki vaid teise-kolmanda koha saanud HTP Motorsporti ja Black Falconi tiimi Mercedesed.

Pikalt tegi head sõitu ka GT Russian Teami Mercedes SLS GT, mille rooli keeras ühena kolmest sõitjast Marko Asmer. Kahe tunni järel hoidis eestlase roolitud Pro-Am klassi Mercedes tugevamate Pro-klassi konkurentidega heideldes kõrget kümnendat kohta ning korraks tõusti isegi kaheksandaks. Nelja tunni järel oldi hoolimata boksiteel kiiruse ületamise eest saadud läbisõidukaristusest veel 11. kohal, kuid sõidu lõpp läks tiimil aia taha. Lõpuks saadi üldarvestuses 24. ja oma klassis 13. koht, kaotust võitjatele kogunes seitse ringi.

Sarja kokkuvõttes said Korjus, Estre ja Soucek kõrgeimas Pro Cupi arvestuses 48 punktiga kaheksanda koha. Vaid punktiga jäädi maha ART Grand Prix tiimi teisest autost. Meistritiitli kindlustas tänu Nürburgringil saadud etapivõidule 107 punkti kogunud Audi sõitja Vanthoor.

Korjus lõpetab oma esimese hooaja sportautodel 18.-19. oktoobril Portugalis Estorili ringrajal, kus sõidetakse European Le Mansi sarja viimane etapp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles