Emotsioon on võidust tähtsam

Priit Pullerits
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spordiga kaasnevatest emotsioonidest saavad jõudu nii fännid kui ka sponsorid.
Spordiga kaasnevatest emotsioonidest saavad jõudu nii fännid kui ka sponsorid. Foto: Tairo Lutter

Suures spordis on eesmärk alati võit, sest võiduga kaasneb au, kuulsus ja tunnustus. Ja vastupidi: kes palju ja suurelt kaotab, muutub rahva silmis pahatihti peksupoisiks. Kas spordisponsorid ei pelga, et toetades neid, kes pakuvad võidurõõmu asemel rohkem kaotusekibedust, hakkab luuseri imago külge ka neile?

«Arvan, et sportlase edul või ebaedul pole kohest otsest mõju teda toetava ettevõtte majandustulemustele ega ka mainekuvandile,» lausub Selveri juhataja Kristi Lomp. «Küll aga võib see mõjutada ettevõtte kuvandit ja samuti toetuspoliitikat pikemas perspektiivis, kui spordiala muutub näiteks kehvade tulemuste tõttu rahvusvahelisel areenil rahva seas vähepopulaarseks.»

Ettevõtete juhid märgivad, et isegi kui tulemused jätavad teinekord soovida, on toetuste eesmärk aidata sportlasel just võidulainele jõuda. Eesti jalgpallikoondist spondeeriva LHV panga turundusjuhi Margit Kotkase sõnul annab võit palliplatsil põhjust rõõmustada ja tunda uhkust, et pank sai samuti taustajõuna sellesse panustada. «Kui aga tuleb kaotus või kehvemad tulemused,» lisab ta, «on olulisem, et ala areng läheks ülesmäge.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles