Mehhiko rallit peetakse juba praegu üheks WRC sarja raskeimaks etapiks, kuid korraldajatel on seoses võistlusega veel suuremad plaanid. Võistluse direktori Patrick Suberville’i sõnul loodetakse ralli muuta tõeliseks elamuseks, mille nimel tasub sedavõrd pikk reis ette võtta.
Mehhiko ralli tahab täita kuulsatest klassikutest jäänud tühimiku
«Meeskonnad sõidavad kaugelt siia kohale ning tahame teha kõik endast oleneva, et pikk reis seda väärt oleks,» rääkis Suberville. Juba järgmisel aastal kavatsetakse rallimeestele pakkuda ühte koguni 80 km pikkust kiiruskatset. Just nii pika distantsi tohivad piloodid läbida kahe rehvivahetuse vahel. Ralli kogupikkust, mis tänavu oli veidi üle 400 km, ei plaani Suberville eriti muuta.
«Otsime võimalusi, et sõita 80 km pikkust kiiruskatset. Meie teede juures ei oleks tegemist üldse liiga keerulise väljakutsega,» jätkas ralli direktor, kelle sõnul on peamine anda võistlejatele lihtsalt üks lisaväljakutse. «Mõtleme selle üle ning kuulame, mida inimesed asjast arvavad. Selle kohta on inimestel palju erinevaid mõtteid.»
Suberville’i sõnul vajab WRC sari midagi uut ja põnevat, kuna pärast klassikaliste Safari ja Acropolise rallide kadumist on pragused etapid liiga üksluised. «Tahame, et meie ralli finišisse jõudmisel oleks eriline tähendus nii Sebastien Ogieri kui ka võistlejaterivi lõpus olevate meeste jaoks. Peame selle au keeruliste radade ja kuumade tingimustega välja teenima.»