Eesti oma mustad hobused parandavad mulluseid vigu

Peep Pahv
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Timmu Kõrge ja Erki Pintsi rallimasin seisis eile Otepääl hooldusalas.
Timmu Kõrge ja Erki Pintsi rallimasin seisis eile Otepääl hooldusalas. Foto: Timo Anis

Aasta tagasi pakkus Timmu Kõrge Rally Estonial meeldejääva duelli venelase Aleksei Lukjanukiga. Toona jäi ta Ott Tänaku seljataga toimunud heitluses konkurendile napilt alla ning justkui selle hinge kripeldama jäänud võistluse järellainetusena on nukralt kulgenud kogu tema järgnev aasta. Nii oligi ta suve hakuks jõudnud olukorda, kus rallisõitja karjäär oli katkemas. Päästerõngas jõudis Kõrgeni täna startiva Rally Estonia eel.

Raha nappusel hooaja alguses N-rühma masina rooli taandunud ja sellega suurest sõidust eemalduva saarlaseni jõudis Peugeot' esindajate kaudu võimalus sõita Peugeot R5 rallimasinaga Sainteloc Junior Teami koosseisus. See pole suvaline meeskond, vaid seltskond, kel otseside Peugeot' tehasega.

Kõrge teab, et tema ja kaardilugeja Erki Pintsi jaoks võib see olla võimalus naasta «päris» rallisõidu juurde. Mõistagi pole ühtegi garantiid, kuid kõige aluseks saab olla kiire sõit. Kõrge tahab olla kiirem kui mullu.

«Oleme teinud tõsist tööd ja analüüsinud, kus me aega kaotasime. Näiteks saab lühendada mõnda pidurdusmaad,» viitas Kõrge põhjalikule ettevalmistusele. Rallimeeste elu muudab kergemaks see, et enamik kiiruskatseid on samad, mis mulluselgi kihutamisel. Kõrge teab ka seda, et maksimaalse hooga tuleb kihutada esimesest kiiruskatsest saati. «Kui alguses jääd niisama konkurentide kiirust vaatama, pole pärast enam midagi teha.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles