Loebi ajakaotuse põhjused: purunenud rehv ja kinnikiilunud gaasipedaal

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastien Loeb ja Daniel Elena pidid Dakari ralli kuuendal katsel kaks korda rehvi vahetama.
Sebastien Loeb ja Daniel Elena pidid Dakari ralli kuuendal katsel kaks korda rehvi vahetama. Foto: SCANPIX

Dakari maratonrallil esimeste päevade järel liidrikoha haaranud Sebastien Loeb pidi eilsel kuuendal katsel loovutama liidrikoha meeskonnakaaslasele Stephane Peterhanselile. Loebi vaevasid katsel erinevad tehnilised probleemid, millest dramaatilisim oli kinnikiilunud gaasipedaal.

Loeb startis katsele Peterhanseli ees ligi kaheksaminutilise eduga, ent kaotab talle pärast eilset päeva 27 sekundiga. «Pidin kihutama peaaegu 80 kilomeetrit nii, et gaasipedaal oli täiesti põhjas. Sain olukorda küll lüliti abiga kontrollida, ent nii oli väga keeruline sõita. Oli keeruline päev, kuid loodetavasti tulevad järgmised lihtsamad. Kaotasime küll esikoha, ent sõita on veel väga palju,» sõnas Loeb, kes pidi katse alguses purunenud rehvi vahetama. Katse lõpus pidi prantslane taas peatuma, sest purunes teinegi rehv.

Eile sõidetud 542 km pikkune katse oli tänavuse ralli pikim, koos ülesõitudega läbisid võistlejad 723 kilomeetrit. Täna naastakse Boliiviast Uyunist Argentinas asuvasse Saltasse ja kokku läbivad osalejad koos ülesõitudega tervelt 793 kilomeetrit. Kiiruskatse moodustab sellest siiski «vaid» 353 kilomeetrit. Homme on kavas ralli ainus puhkepäev, seejärel jätkatakse teekonda Rosario suunas, kus ralli 16. jaanuaril lõpeb.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles