Rallimaailma tippu naaseb järgmisel hooajal Toyota tehasemtiim, mida juhib legendaarne soomlane Tommi Mäkinen. Seni pole teada, kes Toyota rooli hakkavad keerama.
WRC suure tagasituleku ümber on endiselt saladuseloor
Olukord turul on pingeline ja vabu mehi eriti järgmiseks hooajaks saada ei ole. Viimasel ajal on tiimiga koostööd teinud soomlane Juho Hänninen. Kas tema võib olla järgmisel aastal üks võimalik piloot? «Eks ole näha. See on üks võimalustest,» ütles Mäkinen Autosport.com-ile. «Praegu ei ole sobiv aeg järgmise hooaja pilootidest rääkimiseks. Me hoiame silma peal kõigil võimalustel, kuid praegu on tõesti liiga vara. Mõistlik oleks neid asju arutada sügisel.»
Pea kõigil tippsõitjatel on järgmiseks hooajaks leping olemas. Vaid Mads Östberg oleks praeguse seisuga vabaagent ning just teda peetakse Toyota potentsiaalseks esisõitjaks. Võimalik, et teiseks meheks saab Hänninen, kuid Mäkinen vihjas veebruaris, et peab läbirääkimisi ka tõeliste legendidega.
«Arutasime erinevaid võimalusi Petter Solbergiga. Teame, et ta on maailmameister ja kiire piloot,» rääkis Mäkinen Autospordile. Talt küsiti otse norralase võimaliku palkamise kohta ja vastuseks kõlas: «Miks mitte? Miks mitte? Ma ei tea. Ta veab oma rallikrossi meeskonda ja osaleb ka MM-sarjas, kuid äkki midagi on siiski võimalik kokku leppida.» Küsiti ka Sebastien Loebi värbamise kohta. «Ma pole temaga veel rääkinud. Kuulujutte on palju, kuid tegelikult pole meil mingeid kokkuleppeid,» ütles Mäkinen.
Lisaks Hänninenile osaleb tänavu Toyota testimistel ka Mikko Hirvonen. Viimati tegi Toyota MM-sarjas kaasa aastal 1999, kui nende pilootideks olid Carlos Sainz ja Didier Auriol.