Liiga ohtlik: maanteevõistlustel keelati ketaspidurite kasutamine

Postimees Sport
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
The disc brake of a bike of France's Direct Energie cycling team is pictured prior to the start of the 114th edition of the Paris-Roubaix one-day classic cycling race, between Compiegne and Roubaix, on April 10, 2016 in Compiegne.  The International Cycling Union (UCI) continue to test the use of disc brakes in 2016, with men and women professional riders allowed to use the new braking technology in races from January 1, 2016. AFP PHOTO / KENZO TRIBOUILLARD
The disc brake of a bike of France's Direct Energie cycling team is pictured prior to the start of the 114th edition of the Paris-Roubaix one-day classic cycling race, between Compiegne and Roubaix, on April 10, 2016 in Compiegne. The International Cycling Union (UCI) continue to test the use of disc brakes in 2016, with men and women professional riders allowed to use the new braking technology in races from January 1, 2016. AFP PHOTO / KENZO TRIBOUILLARD Foto: KENZO TRIBOUILLARD/AFP

Rahvusvahelise Jalgratta Liidu (UCI) varustusekomisjoni president Harald Tiedemann Hansen keelas proffidele mõeldud maanteevõistlustel ketaspidurite kasutamise.

Erakorralise otsuse tingis vahejuhtum Pariis-Roubaix'l, kus Movistari rattur Francisco Ventoso sai kaasvõistleja ratta ketaspiduriga kokku puutudes jalga sügava haava, kirjutas Spordipartner.ee.

UCI lubas eelmisel hooajal profimeeskondadel valitud võidusõitudel ketaspidureid testida, tänavu said tiimid selleks vaba voli. Otsus tõi kaasa aga vastakaid arvamusi. Ratturid pelgasid, et ebavõrdne pidurdamiskvaliteet ketaspidureid ja tavapidureid kasutavate sõitjate vahel tekitab ohtlikke olukordi, eriti suurtel kiirustel laskudes.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles