Kehtivad lepingud panevad Sebastien Ogieri raskesse seisu

Madis Kalvet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastien Ogier Volkswageni rallimasina roolis.
Sebastien Ogier Volkswageni rallimasina roolis. Foto: SCANPIX

Sel nädalal toimuv Austraalia ralli on viimane, kus neljakordne maailmameister Sebastien Ogier keerab Volkswageni rooli. Tulevaks aastaks peab Ogier leidma endale uue töökoha. Kosilasi on küll palju, kuid samas on ka mitmeid takistusi.

Ogieri soovivad enda tiimi nii M-Sport, Citroen kui ka Toyota. Kõik ei ole aga siiski nii lihtne ja valiku tegemine sõltub mitmest tegurist, kirjutab Prantsusmaa väljaanne Auto News Info.

Esimeseks takistuseks on Ogieri kehtiv leping. Nagu väljaanne selgitab, siis ei ole Ogieril lepingut MM-sarjast taanduva Volkswageni rallimeeskonnaga, vaid Volkswagen Groupiga. Viimased ei soovivat aga niisama lihtsalt kontrahti tühistada ning nõuavad, et leping ostetaks nende käest välja. Siinkohal käib jutt juba kuni kümnest miljonist eurost.

Teiseks takistusi tegevaks lepinguks võib saada kokkuleppe energiajoogifirma Red Bulliga. Ogier on Red Bulli rahvusvaheliseks saadikuks ja koos temaga läheb uude tiimi ka Red Bulli rahakott. Seega tahab Red Bull kindlasti suurelt oma logosid prantslase uuele rallimasinale.

Ogieri leping Red Bulliga tõstab parimasse seisu M-Spordi väljavaated. Kuna tehasemeeskondadel Citroenil ja Toyotal on suursponsorid juba olemas, siis ei ole kummagi tiimi suurtoetajad huvitatud, et meeskonda tuleksid juurde Red Bulli logod.

Citroenile annab raha Abu Dhabi ja Toyotale Microsoft. M-Spordi jaoks on asjad lihtsad. Kuna otsustajaks on tiimi boss Malcolm Wilson, siis võib ta lihtsalt Red Bulliga käed lüüa ning ei pea kellegi nõusolekut küsima. Citroeni ja Toyota tiimi bossid peavad suursponsori liitumiseks saama aga tehase nõusoleku.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles