Kui kõik teised tiimid hoiavad oma lahendusi esimeste hooajaeelsete testide eel mõistetavatel põhjustel kiivalt saladuses, siis Manoril pole enam varjata midagi. Enne pankrotti jõuti valmis ehitada päris autost kaks korda väiksem mudel, mida oli plaanis testida tuuletunnelis. Auto aerodünaamika kallal töötasid vormel-1 maailmas tunnustatud mehed, peainsener Luca Furbatto ja aerodünaamikaosakonna juht Nicholas Tombazis, kelle käe all on valminud Ferrari, Benettoni ja McLareni edukad vormelid.
Ehkki uue hooaja autosid on kõikvõimalike animatsioonide ja jooniste abil juba palju kirjeldatud, on Manori projekt esimene, mis füüsilisel kujul avalikkuse ette jõuab. Uuel autol on laiemad rehvid ja madalam tagatiib, samuti on muutunud külgpontoonide kuju. Esitiival torkavad silma L-kujulised elemendid kahel pool ninaosa, mille eesmärk on õhuvoolu juhtimine ümber auto kere, nii et see mööduks esiratastest võimalikult sujuvalt.
Vormel-1 sarja esimene test algab 27. veebruaril Barcelonas ja tavapäraselt näitavad tiimid uusi autosid avalikkusele kas vahetult enne testi kohapeal või mõned päevad varem korraldatud esitlusel. Hooaeg algab 26. märtsil Austraalias ning pärast Manori pankrotti on seal stardis vaid 20 autot.