Meeke selgitas, kuidas ta tegi Argentinas elu kõige hullumeelsema avarii

Siim Kaasik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kris Meeke'i masin pärast hirmsat avariid.
Kris Meeke'i masin pärast hirmsat avariid. Foto: twitter

Citroen rallisõitja Kris Meeke elas Argentina rallil enda sõnul üle karjääri kõige suurema avarii, kui tema auto rullus ralli 14. kiiruskatsel koguni 14 korda üle katuse.

«See oli minu suurim avarii,» tunnistas Meeke. «Mäletan kõike. Põhimõtteliselt oli tegu täisgaasiga sõidetava kurviga, mis läks lõpus veidi kitsamaks. Seega tuli kurvi keskel pidurada. Viimasel minutil kaldusin võib-olla neli-viis sentimeetrit liiga palju paremale, kuid teiste sõitjate sõidujoont vaadates võib näha, et keerasin sisse täpselt samas kohas,» kirjeldas Meeke avariile eelnenut.

«Siis aga muutus auto alajuhtivaks. Korrutasin, et kõik on korras, kuid siis tabasime väikest kivi, mis oli liiva sees peidus. Sõitsime sellele otsa ja pauk,» jätkas Meeke. «Olen elus teinud mitmeid vigu kohtades, kus poleks vaja nii julge olla. Kuid sel korral me polnud seda väärt.»

«Inimesed võivad öelda, et mida sa tegid, et suutsid superralli-süsteemis avarii teha? Kuid see ei olnud hulljulgus või rumalus. Igatahes võtan selle löögi vastu. See oli minu viga, aga meiega on kõik korras,» tõdes ta. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles