Ott Tänaku ja Martin Järveoja töö autoralli MM-sarjas ei piirdu ainult gaasipedaali tallamise ja külg ees kurvi võttes kruusa lennutamisega. Kiiruskatsete vahepeal nokitsetakse auto kallal, suheldakse meeskonnaga, aga omavahel (ülemäära palju) ei räägita.
Tellijale
Õhkkond Tänaku-Järveoja WRC-masinas: palju tööd, vähe mula
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Portugali ralli algas ametlikult eile õhtul Lousada paarisringrajal peetud publikukatsega, millel oli pikkust napid 3,36 kilomeetrit. Tegelikult oli võistluspäev aga viiskümmend(!) korda pikem, sest esmalt pidid rallimehed reisima Portos asuvast võistluskeskusest 60 kilomeetrit ralli ametlikule stardipoodiumile, siis 40 kilomeetrit Lousadasse ja lõpuks veel 40 kilomeetrit tagasi Portosse. Ehk sellest ajast kui lõuna paiku rallipargist lahkuti ja sinna õhtul üheksa paiku naasti, läbisid võistlejad 154,43 kilomeetrit.