Karl Kruuda jäi viimasena Hyundai kohast ilma

Viljar Voog, Kataloonia
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Karl Kruuda (paremal) võitis 2013. aastal koos Martin Järveojaga WRC2 arvestuses kaks rallit ja lõpetas hooaja viiendana.
Karl Kruuda (paremal) võitis 2013. aastal koos Martin Järveojaga WRC2 arvestuses kaks rallit ja lõpetas hooaja viiendana. Foto: McKlein/Red Bull Content Pool

«Nähke Eestis Karli nimel vaeva! Ta on seda väärt,» rõhutab Hyundai rallimeeskonna mänedžer Alain Penasse, et kuigi nemad otsustasid tulevaks hooajaks oma R5-auto rooli valida soomlase Jari Huttuneni, peaks Karl Kruuda koht olema siiski MM-sarjas.

Kui Malcolm Wilson on terve M-Sporti ärimudeli üles ehitanud nõnda, et rallitalent saab alates esimeste sammude tegemisest kuni MM-sarjas kihutamiseni roolida Ford Fiesta masinat, siis teised meeskonnad on selle idee üles korjanud alles nüüd. 

Kui Toyota plaan luua oma Yarise põhjal WRC-masinast veidi lahjem R5-auto on alles ideetasandil, siis Citroën ja Hyundai tulevad juba tuleval hooajal välja WRC2-arvestuses võistlevate tehasetiimi masinatega. Viimased korraldasid esinduspiloodi leidmiseks konkursi, kus kutsusid enda kodubaasi kaheksa andekat noort sõitjat, kellel hinnati nii sõiduoskust, tehnilisi teadmisi kui ka suhtlemisoskust. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles