Karl Kruuda jäi viimasena Hyundai kohast ilma
Intervjuu Hyundai mänedžeriga

Karl Kruuda (paremal) võitis 2013. aastal koos Martin Järveojaga WRC2 arvestuses kaks rallit ja lõpetas hooaja viiendana.

FOTO: McKlein/Red Bull Content Pool

«Nähke Eestis Karli nimel vaeva! Ta on seda väärt,» rõhutab Hyundai rallimeeskonna mänedžer Alain Penasse, et kuigi nemad otsustasid tulevaks hooajaks oma R5-auto rooli valida soomlase Jari Huttuneni, peaks Karl Kruuda koht olema siiski MM-sarjas.

Tellijale

Kui Malcolm Wilson on terve M-Sporti ärimudeli üles ehitanud nõnda, et rallitalent saab alates esimeste sammude tegemisest kuni MM-sarjas kihutamiseni roolida Ford Fiesta masinat, siis teised meeskonnad on selle idee üles korjanud alles nüüd. 

Kui Toyota plaan luua oma Yarise põhjal WRC-masinast veidi lahjem R5-auto on alles ideetasandil, siis Citroën ja Hyundai tulevad juba tuleval hooajal välja WRC2-arvestuses võistlevate tehasetiimi masinatega. Viimased korraldasid esinduspiloodi leidmiseks konkursi, kus kutsusid enda kodubaasi kaheksa andekat noort sõitjat, kellel hinnati nii sõiduoskust, tehnilisi teadmisi kui ka suhtlemisoskust. 

Tagasi üles